keskiviikko 22. elokuuta 2012

minun ystäväni

1.
Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:
    
    Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
    Kuinka aurinko laskee puiden taakse, ja saa
    taivaan punertamaan.
    Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän´ 
    maailman, paljon paremmin.
    Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että
    oppimasta koskaan lakkaa en.

2.
Minun ystäväni on kuin villasukka, joka talvella lämmittää.
Minun ystäväni on kuin niitynkukka, joka saa minut hymyilemään.

Kertosäe:

Ota kädestä kiinni, tule kanssani rantaan, vien sinut katsomaan.
Miten aurinko laskee puiden taakse, ja saa taivaan punertamaan.
Minä olen vielä pikkuinen, ja siksi tahtoisin. Oppia tän maailman,paljon paremmin.
Ja kun mä sitten joskus, olen aikuinen. Niin toivon että oppimasta koskaan lakkaa en.

http://www.youtube.com/watch?v=H9Gd-BjkA78

Video ei ole minun tekemä! mutta laulun sanat täsmää.

11 kommenttia:

  1. Aivan paska opetlkaa ny vittu ny kirjottaa lauluja vitun kehitykset


    VastaaPoista
  2. MMyös 1. säkeistön kertsin pitäisi alkaa "miten aurinko laskee ..."
    Kiitti sanoista!

    VastaaPoista
  3. Kiva kun joku tekee tällaisia on mukava laulaa näillä sanoilla

    VastaaPoista
  4. Toi on oikeesti niin ihana laulu mua ihan itkettää Mistä toi on niin ihana laulu Miten voit olla noin ihania lauluja maailmassa Oikeesti tosta parempaa laulua ei löydy mistään mistään muualta ku vaan täältä ihanasta kuvasta joka aina menee halua laittaa aina niin ihania lauluja ja ihania joululauluja tänne ja kaikkia ohjeita ihania te ootte Oikeesti ihanaa Jee tosi iso niin Oikeesti mä tykkään tosta hirveen paljon

    VastaaPoista
  5. tykkään näistä sanoista ja tarkkaa kirjoitusta ja ihanaa laulu.



    VastaaPoista